Tjat, tjat

Jag vet att det har blivit mycket om inskolning och dagiset, men de får ni allt stå ut med nu om ni vill läsa MIN blogg ;)

Detta är ju någonting som är stort för mig!
För varje dag som går är det som att något nytt händer och man blir påmind om hur fruktansvärt fort tiden egentligen går, och att min lilla bebis inte alls är någon liten bebis längre.
Självklart är det jättekul att se honom växa och utvecklas och bli stor också, de känns som att det går lite för fort bara ;) Man undrar som sagt vart tiden tar vägen!

Hur som helst, det hade gått JÄTTEBRA idag sa dom, nästan över förväntan verkade det lite som på fröknarna, vilket jag tycker känns OTROLIGT bra och skönt! :)
Han hade knappt varit ledsen någonting, han hade ätit bra (trots att det var fiskpudding idag, han är inte NÅ för fisk annars), å han hade sovit middag i 1,5timme.

Sen när JAG kom så tittade han bara upp på mig, sken upp som en sol, å sen fortsatte han leka (!??) Haha! Vilket självklart OCKSÅ är jättebra, det tyder ju bara på att han har roligt och trivs där. Men det kändes ju lite som "Hallåå?? MAMMA är ju här nu, har du inte saknat mig?! Varför kommer du inte till mig? :(" Haha! :D

Hoppas att allt går lika bra imorgon :)
Nä, nu ska jag slå igen mina blå! Godnatt med er! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0