Rea!

I lördags åkte vi till skoaffärn här i byn då vi verkligen var tvungen att skaffa skor till Oscar. Han har ju kunnat gått i flera månader nu men vi har haft problem att hitta vinterskor som passat (pga att vi mätt foten hemma själv å sedan köpt begagnat på internet så de inte kunnat provats innan).
Så vi får väll skylla oss själva kanske, men iaf, vi var TVUNGEN att ha ett par vinterskor som passar så vi åkte iväg. Och hade en väldans tur så det var 50% rabatt på alla vinter-barnskor! :) När vi kom dit trodde vi att det bara var skorna på två markerade reasnurror som stog där, men de gällde tydligen ALLA, så då passade även jag på att köpa ett par vinterskor till mig själv ;) (välbehövligt!!)

Det är ganska bra att ha små fötter å vara tvungen att handla på barnavdelningen ibland ;) hehe!

Å det bästa av allt, pga rean blev det billigare med båda skorna än vad bara mina hade kostat egentligen! Lycka! :D


Oscars, och mina, nya vinterskor :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0