Konstigt

Oscars första RIKTIGA dag på dagis idag. Det känns så himla konstigt att vara utan honom å liksom hinna med så mycket, och göra saker själv, mitt i veckan mitt på dagen! :/ haha..

Dagen började med att vi försov oss 40min, haha så himla typiskt! (Hade ställt klockan på 7 somnade tydligen om och vaknade 7:40, å Oscar börjar 9). Man har ju sina rutiner, men vi skyndade på med allt och kom bara några minuter försent, men det blev en ganska stressig morgon :)

Efter att jag lämnat Oscar strax efter 9 så mötte jag upp Cissi och vi tog en promenad på ca 40min sen drack vi lite kaffe å språkade en stund innan hon drog vidare.
Då körde jag igång en tvätt och bytte några gardiner (plockade bort julen förra veckan men gardinerna blev kvar), sen dammsög ja, hängde tvätten, å i med en ny maskin, tog en snabb dusch sen har jag ätit och slappat lite.

Å nu om ett tag ska jag bege mig mot dagis igen för att hämta hem mitt lilla busfrö!! ♥
Hoppas att allt har gått bra idag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0