Dagis

Oscar sover middag å jag passar på att dricka lite kaffe i lugn å ro ;)

I fredags var vi och kikade/börja skolain Oscar på dagis. På Öjestugan, där även jag har gått.
Det gick mycket bättre än jag trodde! Vi var bara där en timme och tillsammans hela tiden, men Oscar har ju börjat blivit så blyg och har typ nästan varit rädd för andra lite större barn (iaf om dom inte träffats några gånger förut). Börjar grina å ska bara bli buren eller sitta med mamma/pappa.
Men han var inte nå blyg alls! Han sprang omkring å pekade å "pratade", hämtade böcker och leksaker som han gav till fröknarna å "lekte" även med de andra barnen där :) Jättekul! :)

Imorgon ska vi dit en timme igen, så får vi väll se hur det går den gången då, men förhoppningsvis lika bra som förra gången :)
Känns så konstigt att han ska börja på dagis snart, att jag kommer lämna bort honom några timmar liksom :/
Han känns fortfarande så liten, fast han är min stora lilla kille ♥ (Låter kanske konstigt, jag vet)

Önskar bara att jag kunde ha honom hemma längre! Det känns liksom lite för tidigt :/ Typ ett halvår till hemma, de skulle göra så mycket..

Nu ringde far min så jag måste knata ut å skotta bort plogkanten som blivit, så han kan köra in på gården. Sen ska vi bara vänta på att Oscar vaknar så åker vi till mina föräldrar, så kommer vi väll att spendera eftermiddagen/kvällen hos dom. :)




Två bilder på "dagens jag" bara ändå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0