This week so far.

I måndags var vi på kalas, Oscars yngsta kusin Tilda fyllde ett år! :) Lite mörkt kort från lucia, har inget nyare. :/ Grattis i efterskott Tilda!! :) (Eftersom jag inte har frågat så skriver jag här. Madde, om du misstycker med kortet så får du säga till så tar jag självklart bort de! :) )I tisdags efter att vi lämnat Oscar på förskolan, tog jag och cissi en promenad på ca en timme. Skönt att komma ut och röra lite på sig ibland :) Skönt att gå utan vagn någon gång också ;)Sen gick vi hem hit drack kaffe, käkade och språkade ett tag :)Resten av dagen/kvällen gjorde vi inget.Onsdagen började likadant, vi lämnade Oscar å sen tog jag en timmes promenad med cissi :) Sen hem hit drack kaffe och käkade lite, sen drog vi allihopa (cissi, jag och Magnus alltså) på Erikshjälpen, där fyndade Magnus ett par jeans å så köpte vi en liten bag och ryggsäck till Oscar :) När vi kom hem igen åkte jag å cissi på Linnéas å kikade, dom har ju fortfarande 75% rea där, men jag köpte inget.På kvällen hörde cissi av sig igen så åkte vi, barnfria, och fikade på centrum caféet. Mycket trevligt, och gott! :)Idag blev det ingen morgonpromenad, och vi har inte gjort så mycket. Fixat lite med räkningar och papper bara, å slappat. Men jag funderar på om jag kanske ska måla lite i trappen innan Oscar ska hämtas. Det har stått still nu ett tag då jag inte har målat nåt sedan i fredagskväll :/Om jag sätter fart med de nu på engång så hinner jag nog få en del gjort innan iaf! :)
Postat av: Madde

Det är lugnt Sara :-)

Svar: Okej! :)
Foffen

2014-02-21 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0