Ny vecka

Å Magnus är också hemma!! :D Tjoho! Han var tydligen ledig den här veckan. Såå skönt när han är hemma längre än bara över helgen :) Det känns liksom så kort när han kommer hem torsdags kvällar och åker på dan på söndagarna :/ Men nu kommer han iaf vara hemma längre :)Har inte gjort så mycket den senaste tiden, dagarna rullar på bara. Men en sak som jag tagit tag i, är att jag har börjat måla i trappen! :) Det har varit/är en ljus-mörkgrön färg (om man kan säga så? haha) på väggarna å nu börjar dom bli VITA! Så himla skönt att det kommer bli fräscht och framförallt LJUST! :) Visst det tar tid, å jag är bara på första "vändan" än och har inte kommit så långt men det är redan STOR skillnad! Det kommer bli så bra när det väl är färdigt :DFärg till ledstången har vi också köpt, den är i trä och träfärgad då, men den kommer bli svart ;) JAG tror iaf att de kommer bli jättebra och snyggt :)Å så skulle jag vilja köpa iaf nya vägglampor dit, någon tavla, hylla eller andra väggbonader att sätta upp senare :)Skulle även vilja måla själva TRAPPAN vit också men, det får bli en senare fråga isåfall :)I fredags kväll TROR jag att Oscar fick feber, jag hade inte kollat men han var väldigt varm när vi gick upp och la oss och sov oroligt, vaknade inte men rörde sig mycket och gnällde i sömnen. På lördagsmorgonen kollade jag tempen å då hade han lite feber som blev högre under dagen men inte så pass att jag ville ge honom Alvedon. De fick han bara på kvällen innan han skulle sova, då var febern även som högst. Dagen efter var han helt feberfri, likaså idag och imorse, så jag tror att det var pga att fler tänder är på väg, då han även dreglade som en TOK hela lördagen, jag har inget minne av att han NÅGONSIN dreglat sådär mycket! Haha :) När typ lite mer än halva dagen gått hade jag bytt 4st bodys/tröjor och två dreglisar (som jag tillslut också tog på honom, längesen vi använde såna annars) pga att han blev helt pissblöt långt ner över magen, stackarn! Men roligt att han får fler tänder! :) ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0