Kläder, kläder och åter kläder......

Jag har försökt lite nu och då under en månad nu kanske (när jag har tid och känner för det, vilket inte är ofta) att rensa ur mina garderober/byråer. Jag har SJUKT mycket kläder, menar verkligen SJUKT MYCKET också.Jag har fyra såna där trådbacksställningar som man kan köpa och ha i garderober, och två stora byråer och ALLA backar/lådor är överfulla (så pass att bottnarna i lådorna lossnar) :/Kanske ska nämna att de är flera, flera, FLERA år sedan jag rensade nåt senast (jag minns inte ens när jag gick igenom riktigt) Jag bara sparar allt skit och köper nytt, eller skit tycker jag ju självklart inte att de är heller. Men det är MASSVIS som jag inte använt på hur många år som helst!!! Kan med all säkerhet säga att under ett år så använder jag inte ens en fjärdedel av alla kläderna. Å ändå har jag de kvar!? Why liksom?!? :/ Hur som helst så när jag började rensa ur gick jag endast igenom två trådbacksställningar och fick då bort fyra proppfulla Ica påsar som jag tänkt att jag ska skicka på typ Erikshjälpen eller nåt, plus att jag även kastade två påsar pga att de kläderna var lite trasiga eller bara fula i färgen efter alla tvättningar.Fortsatte idag, och började då med ena byrån. Har inte gått igenom hela men lyckades få bort mer än två proppfulla Ica påsar på fyra lådor där åå! :) Å jag känner mig lite stolt som äntligen tagit tag i detta, även om det går sakta framåt ;) Hela övervåningen är ju typ som en enda röra FORTFARANDE pga att jag har så mycket kläder och det finns för få garderober här ;) Så alla våra kläder får inte plats, Magnus har inte en enda garderob för sina kläder (ingen byrå heller) för mina kläder har tagit upp all plats, inte ens alla mina får plats, de liksom ligger lite överallt bara. Så jag känner att -NU jävlar MÅSTE jag rensa och försöka få bättre ordning där! Mitt mål är att få loss åtminstone en hel byrå, för de skulle räcka gott till Magnus kläder (skulle behövas rensas lite bland dom å) och helst alla trådbackar också.För att säkert kunna uppnå detta mål så rensar jag ju som sagt, men har även köpt två såna här klädställningar! :)Vet inte, men jag tycker faktiskt att de är snyggt att ha såna framme/öppet :) Iaf om de hänger fina kläder där, å de har väll inte jag direkt men det får bli som det blir :) Att det även är skohylla under och krokar på sidorna gör dom helt perfekta! Då får jag ordning på alla mina skor också (de flesta ligger i påsar), sen hänga alla väskor på krokarna :) Så får man en bra överblick, samtidigt som det, förhoppningsvis, ser bra ut och fyller ut lite tomrum i vårat sovrum också! :)Hoppas det blir bra när det väl blir färdigt! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0