Nytt och annat

Jag och cissi skulle ju åka på en utförsäljning i gamla edmarks lokalen för ett tag sen, som jag skrev i nåt tidigare inlägg. Hittade inte så mycket där men fick med mig en mössa till Oscar och tre par strumpor till mig själv därifrån :) haha.


Den är lite stor men men han kommer ju växa i den :) Härligt med såna här nästan "lysande" färger tycker jag! :)


Älskade yrväder!!! ♥

Jag och cissi var även till Bollnäs för någon vecka sen. Då blev det också lite nytt till Oscar. En stol, vår/sommarjacka och två mössor :)




Inte världens roligaste jacka kanske, men jag tyckte den var rätt snygg ändå :)

Pappan Magnus vann en auktion på tradera, ett nytt skitsnyggt regnset till Oscar! Superbra när man kan få tag i saker/kläder billigt/billigare tycker jag! :)






Segt att vänta på mamman när hon ska hålla på å knäppa kort innan vi gick ut ;)


Haha, förresten så satte sig Oscar och bajsade på golvet en dag innan vi skulle bada/duscha. Haha! Jag hade klätt av honom och tog med honom in i badrummet där jag klädde av mig, å medans jag gjorde det så satte han sig å bajsa, haha! Jag blev lite chockad, de har aldrig hänt förut, han har varit väldigt regelbunden tidigare å typ nästan haft sina "tider" när han bajsar typ.. haha, så roligt! Sen tittade han å pekade på "högen","pratade" å såg alldeles förvånad och oskyldig ut ;) haha!!


Jäkla söthög alltså!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :D haha!

Lindbergs rean som jag hållit på å tjatat om, kanske inte så mycket här, men irl iaf ;) haha! Den har ju också varit nu, och dit var vi också (jag och cissi, haha!) Men självklart skulle den rean vara just den månaden som ja fick som sämst med pengar så jag köpte bara två par shorts till Oscar eftersom sommaren närmar sig :)



Å så har Oscar även fått ett bamse regnställ, en vår/sommarjacka och en skinnjacka av sin mormor och morfar ♥


Jättefina och så himla behövligt! Dom är ju bara för snälla, TACK så himla himla jättemycket för allt!! ♥ :)

Nu, lite andra bilder :)






Min långhåriga sötnos! ♥










♥ ♥ ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0