Igår och denna helg

Börjar med att min Magnus inte kommer hem den här helgen! :( Super jävla tråkigt tycker jag! Men då vi faktiskt inte har världens bästa ekonomi eftersom båda är arbetslös, han pluggar ju å jag har bara föräldrapenning (den lägsta eftersom jag inte haft någon riktig inkomst att utgå ifrån, å dessutom ännu mindre nu sen Oscar började på förskolan) så tänkte han stanna kvar i Stockholm den här helgen då han bara har lektioner måndag och tisdag nästa vecka. Vilket jag självklart förstår de blir ju lite onödigt åkande liksom, men de känns ändå jättetråkigt att han inte kommer hem :(
Å så blir jag lite såhär, liksom vad ska jag och Oscar göra hela helgen själv då? Kan/vill ju inte bara sitta hemma å ha tråkigt ee :/ Måste verkligen försöka hitta på någonting!

Igår umgicks vi iaf med cissi och wilma hela dagen. Oscar var ju på förskolan till 14 men dom kom hit ett tag ändå innan, och sen kom dom tillbaka efter att jag hämtat hem honom ♥
Så drog vi iväg till öjeparken och busa å lekte där ett tag, sen tillbaka hem hit, gjorde middag å käkade tillsammans då även cissis karl också var borta.
Dom åkte hem strax före klockan 20, så det blev verkligen en heldag som sagt :) Superkul! :)


Wilma och Oscar :)


Cissi och Oscar :)







De absolut roligaste verkade vara att åka rutschkana, jobbigt för mamman som var tvungen att lyfta upp och "springa" med på vägen ner bara ;) haha! å de skulle åkas om, och om, och om, och om, och OM igen haha :) Men de var iaf jättekul! :)

Om det är någon som har lust att hitta på nåt/umgås med oss här under helgen så får ni jättegärna höra av er, vi har som sagt inga planer alls hittills :/ :)
Postat av: Madde

Åh! Vi är så dåliga på att höra av oss och ses men vi är ju sjuk jämt tycker ja! :-/

Svar: Hehe, jag är väldigt dålig på att höra av mig till folk jag också så :/ ja, samma här, eller sjuk å sjuk, det är väll mer att Oscar är snorig typ konstant sedan han började på förskolan, sällan feber men snorig som sagt :/
Foffen

2014-04-05 @ 08:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0