Några fynd

Idag åkte vi på några utförsäljningar för att förhoppningsvis fynda lite.
Linnéas hade 30kr/plagget, Lindbergs hade höst försäljning och så var det nån klädutförsäljning i gamla edmarks lokalen så vi åkte på allihopa :) Haha!

Detta fyndade jag:

En mössa och ett par termobyxor, som med all säkerhet kommer bli flitigt använda nu när de börjar bli så kallt och jag måste gå överallt eftersom jag är ensam om veckorna och inte har körkort. Det lär dessutom säkert bli endel utelek i vinter :)
Sen två klänningar, 30kr/st, vet inte om de riktigt syns på kortet men den svarta är lite lite glittrig, och den gammelrosa paljettklänningen hade jag nog aldrig köpt i vanliga fall, men nu gjorde jag det! Å jag hoppas verkligen att jag kommer våga använda den nu också, fast det inte riktigt känns som "jag" :)
Kanske blir redan imorgon, vem vet? :) haha!

Magnus köpte en hoodtröja, och Oscar fick ingenting denna gång!? Helt otroligt att jag inte lyckades köpa ett enda plagg åt honom :) haha!

På Lindbergs letade JAG efter en vinterjacka, jag skulle VERKLIGEN behöva en riktig jacka!! Jag har blivit så himla frössen av mig, jag håller fan på å fryser ihjäl nu när jag går ut! :S
Jag skulle vilja ha en lite längre jacka än jag brukar också, som täcker röva och gärna får vara lite längre ändå! Men inte för lång heller! Haha, petig är man ju också! ;)
Men iaf, på Lindbergs, dom har verkligen jättefina kläder där och allt verkar vara så varmt och skönt. Men alla jackor var så stora tyckte jag, så jag kollade och provade jackor på barnavdelningen istället ;) Även dom väldigt fina och varma men jag kunde inte bestämma mig riktigt, det fanns liksom ingen som jag VERKLIGEN fastnade för och ville ha så det blev ingen! :( fan också!
När det äntligen var så pass billigt där liksom! :/ Två av jackorna jag provade kostade inte ens 300kr nu, och andra strax över 400kr, och tidigare priserna hade varit allt mellan 600-1400kr :/

Jag börjar få panik över att skaffa vinterjacka och vinterskor åt mig själv nu, när jag tycker att de börjar bli så jävla kallt redan!! Vanlig vindjacka och foppatofflor är ingen höjdare nu!! :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0