Fotografier

Genom folk jag följer på instagram fick jag syn på en sida som framkallar instagram bilder! Det var bra priser, väldigt fin kvalité läste jag (beror väll självklart på kvalitén på kortet man vill ha framkallat också), och snabb leverans.
Man kunde beställa som vanliga kort, polaroidkort, vykort, canvastavlor, aluminiumtavlor mm. Men alla korten är ju fyrkantiga då eftersom instagram bilderna är fyrkantiga (förutom polaroidkorten antar jag?)
Jätteroligt iaf tycker ja! :)

Så de funderar jag på att beställa ifrån, men då vill man ju bara ta dom ALLRA BÄSTA korten (kvalitén alltså) så man vet att det verkligen blir bra ;) å jag har inte så många kort där överhuvudtaget. haha.
Skulle även vilja att vi köper patroner å fotopapper och sätter fart på våran skrivare här hemma så vi kan skriva ut massa bilder, de brukade vi göra förut och dom blev jättebra! Nu tror jag att vi har en bättre skrivare också :)


Gungade i parken förra veckan ♥ Väldigt trött Oscar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0