The kitchen

Förr-förra veckan kom Magnus hem på onsdagen och var sedan ledig i en och en halv vecka! Vilket resulterade i att vi fortsatte med "renoveringen" här hemma :) Så vi målade det tredje och sista sovrummet uppe (har tyvärr inte knäppt något efter-kort än då vi inte har städat ur där ännu), och tog tag i köket nere igen som har varit avstannat i flera månaders tid. Såå himla skönt att det går framåt igen och man ser mer resultat :)

Vi fick tag i en vanlig gammal begagnad 60cm spis som vi kommer ha tillsvidare, så alla skåpen kunde sättas på plats :)
Min kära far har varit här och hjälpt oss att dra och koppla elen, och kära Cissi's karl har kopplat in vattnet till kranen igen. Så även om ALLT inte är klart nu, så är det iaf ett fullt fungerande kök! :))

I tisdags kom diskmaskinen, och den hjälpte min pappa mig att bära in och få på plats :) Kunde dock inte koppla in den riktigt, C och F måste komma hit igen för de då det saknas grejer för det :)

Men är som sagt så himla glad att det går framåt och att folk är så snälla och hjälper oss! ♥ Hoppas även att de fortsätter gå framåt den här helgen också så kanske det blir helt klart snart! ;) ♥






Ursäkta röran ;) Å plasten är kvar på diskmaskinen än ;) haha!
Postat av: Anonym

Åh, så fint det blir! Och va himla fin Oscar var på kortet när han är nyvaken. På alla kort såklart :-)

Svar: Tack så mycket! bara de kunde bli helt klart någon gång så! :) haha.Haha, tack! :) jag tyckte han såg för rolig ut när jag väckte honom och han var alldeles rödblommig å håret spretade åt alla håll, men supersöt! :)
Foffen

2013-10-25 @ 16:30:10
Postat av: Malin

Grymt snyggt kök :)

Svar: Tack! :) Ja de börjar bli riktigt bra! :)
Foffen

2013-10-29 @ 12:42:04
URL: http://malinbossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0