Valborg

Vi hade inga som helst planer för dagen, förutom att vi hade lovat att vara hundvakt en sväng på dagen, då mina föräldrar har sålt sitt hus och köpt ett nytt så skulle det skrivas papper hemma hos mina föräldrar. Å våran lilla vovve, som ni som känner oss vet, är ganska skällig och lynnig av sig mot nytt folk som hon inte känner. Så vi hade henne i några timmar idag istället ♥

Å så blev det bara bestämt helt huxflux att vi skulle äta med mina föräldrar på kvällen, grillat skulle de bli! :) Sagt och gjort, så spenderade vi resten av kvällen där också, men det blev en ganska tidig "kväller" då Oscar bestämde sig för att han helt plötsligt inte kunde sova hemma hos mormor och morfar? Som han gjort flera gånger förut, men idag gick det inte? :/

Han somnade å jag gick och skulle lägga ner honom i deras säng så vaknade han på engång! Försökte få honom att somna igen men det gick inte, tog upp honom så somnade han. Väntade en stund och provade igen, nä samma visa igen, och igen. Sen helt plötsligt var han tvärpigg och vägrade sova vilket resulterade i att han tillslut blev övertrött och grinig, vi försökte ett tag till men det var omöjligt så vi packade ihop och åkte hem istället.

Han somnade i bilen å vaknade till en snabbvända när vi kom hem och har sedan sovit som en liten gris ♥

Nu tänker även mamman sova som en liten gris, är SÅ HIMLA TRÖTT!
Natti natt :)



♥ ♡ ♥
Postat av: Malin B

Va? Blir det flytt igen för dina föräldrar?

Svar: Ja det blir ju de. Lite tråkigt tycker jag, de gjorde väl dom också, men dom tyckte att det var onödigt stort för bara dom två, de förstår man ju, det kostar väl efter de också (storleken) som blir en onödig kostnad eftersom dom bara är två och kan bo mindre. Även fast dom trivdes. :/ :)
Foffen

2013-05-02 @ 16:32:33
URL: http://malinbossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0