Nattinlägg

Stackars Oscar blev förkyld han också, men vet ju inte om det var vi som lyckades smitta honom eller om det är pga tänder, de kan tydligen bli typ förkylda då också har jag läst någonstans för ganska längesen.
Han fick inte feber igen utan var bara snorig typ två dagar å sen blev han mycket bättre, och hostig var han en dag också. Idag har han bara varit ytterst lite snuvig, skönt! :)

I torsdags var det den 23 maj, å våran älskade lilla plutt Oscar blev då hela 6 månader! ♥
Det känns lite sjukt att det har gått så lång tid redan, samtidigt som man kan tycka att det går väldigt sakta också dom gånger humöret tryter lite ;) Men när man tänker tillbaka nu så har det verkligen gått fort! :)

Igår tog Magnus tag i målningen i köket, han målade klart både tak och väggar där så nu är det golvet som ska läggas härnäst, vilket KANSKE skulle göras imorgon :) Riktigt skoj att det går framåt med allt! Även om det bara är lite nu och lite då så händer det iaf någonting :)
Å det ska bli såå skönt när det är klart! Så vi kan få bättre ordning här på nedervåningen, och alla möbler på den platsen där man vill att de ska stå så man får känna sig klar med flyttningen riktigt också! :)

Idag har jag och Oscar varit ensamma hemma hela dagen och kvällen, vilket har varit skittråkigt, jag blir ju så lätt rastlös, men samtidigt har det varit lite skönt också så jag har inte ens försökt hittat på nåt.. Cissi var förbi här en vända nu ikväll bara och tog nån cigg å språkade en stund, alltid lika skoj! :)

Imorgon är det mors-dag, vilket betyder att det även är MIN dag, min första, eftersom jag också är mamma nu! Haha :) Tror ju inte att jag kommer få nåt eller bli speciellt "uppassad" på nåt sätt men.
Får se om man försöker ta sig iväg till mina föräldrar för att gratta min mamma iaf, och försöka köpa nåt fint till henne isåfall ♥

Några bilder också;

Kläder som Oscar fick av mormorn och morfarn för nån vecka sen, till sommaren/sensommaren.


Kläder jag köpte till Oscar på Rättviksmarknaden.

Oscar ♥









Haha, gött med gröt ♥ Haklappen fick vi i "födelsepresent" till Oscar av min bror, kommer bra till användning nu :)

Nu blir det sovmatch! Godnatt allesammans.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0