Maj, sköna maj.

Redan 3dje maj, snart är sommaren här!! :) Maj är en bra månad tycker jag, den börjar med ett trevligt firande, man känner verkligen att våren/sommaren kommer närmare och närmare, och slutar med min födelsedag ;) haha.

I onsdags var det första maj, å då hade vi bestämt att vi skulle laga mat och käka med mina föräldrar så de gjorde vi, Enchiladas blev de, å gött vare! :P
På kvällen hade jag bestämt med Cissi att vi skulle åka till våra hemtrakter, Grängsbo, för det årliga första maj firandet! Strosa runt, träffa massa folk å kolla på fyrverkerier :) Jätteskoj å trevligt! :)

Igår var vi duktiga och tog oss lite tid till att packa upp nån flyttlåda och några påsar, så nu börjar de bli iaf lite bättre ordning här :) Det är ju fortfarande en hel del kvar att packa upp och fixas med. Men det tar sig!
Sen har jag ju även MASSA grejer kvar hos mina föräldrar som också ska fraktas hit nåt tag. :/

På eftermiddagen/kvällen igår så åkte vi och hälsade på Madde, Jan, Theo och Tilda å fick supergott fika! :)
Madde stog nämligen och gjorde en hallonpaj när vi kom, som serverades med glass och riven vitchoklad, å hallon är ju nåt av det bästa som finns enligt mig!
Jag älskar nästan allt med hallon, haha! :)
Fick även med oss en till påse med kläder som Oscar får ärva, vilket verkligen uppskattas!! :) Jag kommer väl säkert knäppa nåt kort på de och lägga ut :D

Nu ska vi ta tag i de enorma diskberget som vi så "duktigt" har dragit på oss :S och packa upp lite mer! Förhoppningsvis få upp nån gardin i vardagsrummet också, nu när vi äntligen lyckats fått upp EN gardinstång där iaf, i dessa dumma stenhårda betongväggar :/



Bild från instagram på fyrverkeriet i onsdags :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0