Sista försöket

Nu har jag försökt uppdaterat FLERA flera gånger! Så har jag skrivit jättelångt å så kommer nåt annat emellan innan jag publicerat, så när jag sedan har skrivit klart och SKA publicera så står det att den inte kan ansluta till blogg.se å så är allt borta! Hur många gånger som helst så jag blir TOKIG snart!

Därför ska jag försöka skriva ett jävligt kortfattat inlägg nu!

Min födelsedag som var förra fredagen var stressig. Oscar var inte på sitt bästa humör å bakningen blev inge bra. Åtminstone två saker blev misslyckade, jag var till och med tvungen att kasta kakorna jag gjorde för dom stelnade inte?!? Det har aldrig hänt förut :/ Och jag hann inte baka allt jag ville heller.
Men sen var det bara trevligt! :)

När vi kom hem samma kväll möttes vi av nästa misslyckande, gardinstången som jag skrev om i nåt inlägg förut att vi skulle prova limma upp tillfälligt. Den hade ramlat ner, med väggfästena och liten bit av tapeten. haha! :) men vi fick skylla oss själva som inte tagit tag i det tidigare. Nu sitter dom som dom ska med plugg och skruv iaf :)

Köket börjar sakta men säkert ta form då vi fått upp några över och under skåp plus den nya kyl/frysen :) Tjoho!! :)

Onsdag morgon åkte vi till Södertälje för att fira Rebeckas student! (det är Magnus storasysters äldsta dotter).
Det var jätteroligt och trevligt! Å man blev så himla glad av allt tjo och tjim, det var kanon väder och Rebecka var jättefin!! :)
Dagen efter shoppade vi, och jag handlade som vanligt lite för mycket. Men de är roligt med nytt också! :D Å det är extra svårt att låta bli å handla till Oscar :)

Igår åkte Magnus iväg på en 24 timmars kryssning eller vad de heter, och kommer hem ganska sent ikväll någon gång tror jag. Så den här helgen är jag och Oscar ensamma. Men igår eftermiddag följde vi iaf med Marina till alfta en vända, och sen hem till hennes mamma å drack lite kaffe å så bjöd hon på rabarberpaj! skitgott! :)

Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra, kanske tar vagnen å knatar till mina föräldrar en vända.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0