Sent, trött.

Klockan är mycket å jag är trött, men med tanke på att det var ett tag sedan jag skrev nåt nu igen så tänkte jag försöka få ihop ett inlägg ändå.

Jag tänkte börja med något tragiskt.
Igår fick vi höra att en ung kille här i byn hade tagit sitt liv kvällen/natten innan.
Det var ingen som jag kände personligen, men det är ju i lilla Edsbyn vi bor i så visst vet man vem han var, och har väl träffat honom någon enstaka gång. Och jag har ju kompisar som kände honom.
Han var bara 21 år, 3 år yngre än mig, han hade hela livet framför sig! Å jag måste bara få säga att även fast jag inte kände honom så sörjer ja ändå med familjen, och andra nära och kära, jag kan inte riktigt föreställa mig hur det är men självklart är det fruktansvärt! Jag förlorade själv en barndomsvän för över 9år sedan. Och nu som "nybliven" mamma skär det även en HEL DEL i "mamma-hjärtat" att få höra sånt här. Det finns inte ord för att kunna beskriva de, bara så hemskt, så tragiskt!
Jag blir alldeles tårögd och de är svårt att hålla tillbaka tårarna när jag sitter och läser på Facebook vad vänner skriver och när man ser vad hans familj och andra vänner skriver. Det enda man kan säga är väl att man hoppas att han kommit till en fin plats. Vila i frid Micke.

Fast det har gått nästan en vecka sedan jag skrev sist så har vi inte gjort så mycket under den här tiden. Vi har hämtat ganska mycket av mina saker hos mina föräldrar, så nu är det kaos på övervåningen! De enda stället som vi hade fått riktig ordning på :/ haha! Så typiskt, men vi får plocka med de lite nu och lite då, när vi fått mer ordning på andra ställen och vet vart vi kan göra av allt mitt "skit" :)

Det har även gått framåt med köket, så nu sitter alla luckor och lådor på plats, i dom skåp som blivit uppsatta då, men det fattas bara två vanliga skåp, och ett "fläktskåp". Sen är det fortfarande diskmaskin, fläkt och spis som fattas :/
Även bänkskivor, diskho, köksblandare och några väggplattor är på plats. Så det börjar se riktigt bra ut nu! :) Jag har tyvärr inget kort på de, men jag kan knäppa ett imorgon och lägga ut om jag kommer ihåg :)

Här kommer några bilder på Oscar som får avsluta inlägget, godnatt allesammans! ♥






Älskade plutt, så fort det blir reklam på tvn måste man titta ♡




Dessa två sista bilderna är från idag när Oscar somnade i min famn ♥ Älskade!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0