Fortsättningen

Annat som hänt under den här tiden är att Magnus har sålt impalan.. Jättetråkigt tycker ja, den har ju varit med i nästan alla våra år, det har blivit många turer och minnen med den :/ Aja men de är så de :)

Eftersom han sålt dom iaf så har han också varit iväg å kollat på en annan jänk, men den var tydligen inget att ha. Så han ska troligtvis iväg och kolla på en annan imorgon.

Men igår då, när han var iväg och kollade på den första bilen så var ju jag och Oscar kvar hemma. Å som ni vet så gillar inte jag att sitta ensam precis.
Men vi blev lägligt nog bortbjuden på mat, hos mina föräldrar, men eftersom Magnus inte var hemma så blev det bara jag och Oscar. Så vi åkte dit och tillbringade kvällen där istället :)

Idag kom Sanna och Eddie förbi en sväng på eftermiddagen. Vi träffas allt för sällan tycker jag! Liksom en del andra av mina kompisar :/ Tråkigt, men de får de bli ändring på! Jag måste försöka bättra mig på att SJÄLV höra av mig jag också! Men man har ju på något konstigt sätt "fullt upp" fast man egentligen inte gör någonting?? :/ Förstår ni hur jag menar? Haha!
Hur som helst så var det lika trevligt och roligt som vanligt! :)

Nu ska här sovas ikapp med Oscar ♥ Trött som en tok! Så godnatt med er där ute :)

Lägger upp någon bild till från instagram å :)


Också från big lake run. Bus med pappa Magnus, så glad ♥


Jag och Oscar ikväll ♥


När Oscar somnat för natten bänkade jag mig framför tvn med detta, i väntan på att Magnus skulle komma hem :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0