Nu är det dags igen!

Ja, det är väl dags för en uppdatering, längesen nu :S
 
Bebisen har, självklart, kommit ut till världen nu ♥ Som jag skrev i de senaste inlägget så var det bara några få dagar kvar då. Den 20;de var datumet, men jag gick över tre dagar så den 23;dje kom han, våran lilla pojke på 2996g och 49cm ♥
 
Nu, snart två månader senare, har han minsann vuxit och blivit "stor" :) Väger över 5kg och är 55,8cm lång!
Jag tänkte göra ett "bildbomb" inlägg också, för minnets skull och så att ni mina få, kära, läsare också får se honom :)
 
Men nu ska jag passa på att dricka lite kaffe, medans pappan äter frukost å innan pojken vaknar :)
Postat av: Malin & Skrållan

Yes vill ha massa bilder :D

2013-01-23 @ 11:38:56
URL: http://malinbossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0