Helgen

I fredags var det ju den 13de, och alltså lucia. Då fick vi låna en tomtedräkt, så var vi å "lussade" lite hos farmorn :)


Hihi, så himla söta allihopa! :) ♥

Oscar vägrade sitta på trappan, å skulle minsann ha både nappen och snutten med också, och sprang efter Magnus hela tiden så det här är det bästa kortet jag lyckades ta med alla barnen I bild :) haha!


Supersöta lilla tomtenissen! ♥ ♥ ♥

På lördagen var vi till Söderhamn, eller ja Mo (eller mohed?? vet inte vad de tillhör, haha :) ) på en överraskningsfest för en av Magnus kusiner som ska fylla 40 :) Knäppte inte ett enda kort den kvällen (??!) men det var väldigt trevligt och roligt iaf!
Å tack vare att Oscar somnade en vända på vägen dit så var han vaken och höll igång hela kvällen enda tills vi åkte hem vid 23, utan att vara speciellt tröttgrinig eller nåt! :) (vi brukar ju lägga honom vid 20tiden annars.)
Förutom precis när vi hade klätt oss när vi skulle åka å han ramlade, då blev han AS ledsen :S Troligtvis just FÖR att han var så himla trött så det liksom blev värre än vad det egentligen var :)

Fick även tre påsar med barnkläder, i fredags, att gå igenom så de gjorde jag under helgen också :) Så skoj! Var bara nåt enstaka plagg (typ 3-4st) som jag "sållade bort" haha! Tur att det var väldigt blandat med större storlekar :)



I igår var det söndag och tredje advent, vi gjorde typ ingenting på hela dagen å på kvällen slog jag in några julklappar :)
SÅ himla mysigt att det snart är julafton tycker jag!!! :D Jäkligt synd på snön bara som försvinner allt mer :/ Hoppas att det hinner vända och komma mer snö istället så att det iaf är snö på julafton! Vill då inte få en grön jul! :/

Å den här dagen har vi inte heller haft något planerat och inte gjort något speciellt, men tvättat lite har jag gjort iaf. :) Det behövs VERKLIGEN! Tre påsar barnkläder och våran tvättkorg var redan bokstavligttalat ÖVERFULL, plus lite tvätt som var i tvättstugan redan som jag hade glömt bort! :/ Kommer väll ta flera herrans dagar innan de här är färdigt, haha! Aja, man får väll skylla sig själv när man hela tiden skjuter på tvättningen :) Tänker försöka få allt gjort så det är klart inom ett par dagar iaf! ;)
Postat av: Malin Bossen

Hahaha klart de, pappa är ju mycket roligare att följa efter :)

Svar: Haha! ja det verkade som så iaf ;)
Foffen

2013-12-17 @ 19:38:20
URL: http://malinbossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0