Söndag igen....

Minns inte riktigt vilken dag det var, men tror det var i fredags, så åkte vi iväg på en shoppingrunda, mest för att det var dåligt väder å vi ville inte sitta hemma ;)

Så vi styrde kosan mot Söderhamn å gick på några affärer. Å på vägen hem stannade vi till i Bollnäs och gick i några affärer där, å även på marknaden som var.

Jag hade hoppats på att hitta den sista grejen jag "behöver" till presenten jag skrivit om, men de fanns inte. SÅ störande! Ni vet när man fått en bild av någonting å vet precis vad man behöver och tänker köpa. Å så handlar man, så är det en enda grej som saknas, EN ENDA. Som ni VET att de finns, men så har man lite otur så det finns inte just där.. Otroligt irriterande!.. :)
Aja jag hittade iaf någonting annat istället, så de får duga. :)

Köpte iaf en bok till framtida bruk med godnatt sagor, den såg så mysig ut!! :) köpte även tre mössor åt Oscar i olika storlekar, och en var lite mer varmfodrad, men alla i "amerikanska flaggan" stil eller hur man säger. Å så köpte jag en "onepiece", eller heldress, ziperall eller vad man nu vill kalla det, även den i samma stil iaf.. Haha, så roligt att nästan allt som blev handlat var liksom "amerikanskt" haha!!


Men jag är lite missnöjd med storleken, fast jag provade innan.. Köpte den som var lite större, men när jag provade den idag igen så känns det som att jag skulle ha tagit den andra :/ :( typiskt..
Får se om jag kanske byter den eller om jag har den kvar ändå, risken är väll att jag inte kommer använda den om jag inte är riktigt nöjd bara :/

Resten av helgen gjorde vi ingenting, och nu är den över. Söndagarna är INGE rolig. usch, jag tycker att det är så jobbigt när Magnus åker :( Han kommer ju hem på torsdag kväll igen, men det känns så himla långt borta.. :(

Vi får försöka hålla oss sysselsatta under veckan så går nog dagarna fort ändå :)
Nu blir det nog en kvällsmacka och sen sängen, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0