Skitvarmt, storm och solsken

Idag kom Marina hit efter jobbet och drack kaffe! Väldigt trevligt måste jag få säga!! Det var såå längesen vi träffades nu, längesen vi ens pratade riktigt i telefon? Något vi annars gjort var och varannan dag typ..
Hon har varit så upptagen och utepå under semestern att hon knappt haft någon tid över alls :/ Roligt för henne såklart, mindre kul för mig ;) Haha! En gång kom vi fram till att vi hade träffats under hennes semester, ca 2 timmar eller nåt, pga att de tog lång tid innan jag var framme pga andra ärenden innan, å sen skulle hon iväg.
Så det var verkligen kul att hon kom förbi idag!! :)

Det har varit soligt och skitvarmt, sen helt plötsligt blåste det upp till storm typ?
Det började med åska, sen började det regna så in i HELVETE och blåsa, sen även hagla? Det bara small överallt här i huset så jag trodde allvarligt att fönstrena skulle hagla sönder! :S Men dom höll! :)



Fast jag upptäckte efteråt att det hade regnat in genom fönstret i vardagsrummet?!!? Det låter kanske sjukt, men det var ett flera mm tjockt vattenlager på hela fönsterbrädan, även vatten på gardinerna, lite på soffryggen, och massa på golvet.. Samma sak i två till fönster men inte alls lika mycket vatten.. 3 handdukar var jag tvungen att använda innan jag fick bort vattnet.. :/ papper eller disktrasa funkade bara inte.

När det slutat regna så kom solen fram! Å mina föräldrar hämtade mig och Oscar då det var onsdagscruising på byn! :) Efteråt fikade vi på centrumcafé, gott och trevlig kväll alltså :)

Igår förresten så åkte jag Oscar och min far till Söderhamn då jag gärna ville på H&M, för att köpa byxor till Oscar då han har dåligt med det, och förhoppningsvis hitta en present :)


Detta följde med hem till Oscar :) Men det jag hade tänkt köpa som ett "paket" i present fanns inte allt så det blev inte färdigt. Lägger inte ut något kort på de jag hittade, utifall personen kanske läser min blogg? Vad vet jag :)

Nu ska jag också sova, som älskade Oscar gjort nu i några timmar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0