Secondhand

Visst ja! (Nu blir det ett inlägg om ytterkläder igen) Vi har fått tag på en fin overall, ett par vinterskor, en täckjacka och ett par täckbyxor nu på Erikshjälpen här! :)

Tack vare att en väninna till min mor jobbar/hjälper till där. Så hon hörde av sig till min mor förra veckan någon gång och berättade att det fanns en brun overall och ett par svarta skor i fint skick (stl 80) om vi var intresserad till Oscar.
Min mor ringde mig å SJÄLVKLART var vi intresserad! :)

När vi sedan skulle kolla om vi ville köpa det så hade hon även hittat en brun täckjacka med tillhörande täckbyxor (också stl 80) som också fanns med i påsen. Vi tyckte allt såg bra ut och köpte allt :) Haha.

Sjukt mycket billigare än om vi hade köpt det vi tänkt, de jag la ut bilder på tidigare.
Istället för nästan 1,200kr för en overall, jacka + byxa och skor, blev det nu 155kr för allt istället :D

Jag är jättenöjd, och nu fattas bara mössa och vantar å lite sånt. Det hade jag tänkt slänga iväg en beställning på nu under veckan tror jag. Så det jag vill ha inte tar slut! Det brukar ha en tendens att göra de för mig, jag sitter och kollar och sen när jag väl bestämt mig och tänker slå till, så har det sålt slut :/ Haha!
Men än finns det kvar! :)

Har tyvärr inget kort på vinterkläderna, men när Oscar sover middag kan jag knäppa och slänga ut det här :)
Men vi var till Bollnäs i helgen för att införskaffa några nödvändigheter, och köpte då en lite tjockare jacka till Oscar som han kan börja använda nu snart när hösten nalkas (även den billigare än den jag hade tänkt köpa, så vi slog till).
Fast den var ny, så det skilde bara ca 50kr, men lite billigare blev det iaf :)

Hoppas bara att han kommer kunna ha den hela hösten, för vi köpte den på lindex å jag tycker att deras kläder är lite mindre i storlekarna :/


Här är den! Riktigt fin blå färg tycker ja :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0