Onsdag.

Imorgon eftermiddag/kväll kommer Magnus hem igen! ♥ Tycker redan att det känns jobbigt att han kommer åka sen igen.
Fast han ska tydligen åka tillbaka på måndag morgon istället, pga att han börjar skolan så sent, så hinner han fram i bra tid ändå med den tidiga bussen :) Yaay! :)

Igår blev det en vagnpromenad med Cilla, det är inte så ofta vi träffas nu för tiden, så det var riktigt trevligt :) Vi gick även på Linnéas å kikade, å där hade dom slutrea, 75%!
Dock så hittade jag bara en jeansjacka till Oscar (som jag VERKLIGEN hoppas att han kommer kunna ha nästa sommar :S) men de dög gott och väl med den också. Endast 70kr fick ja betala! Riktigt bra pris för en ny jeansjacka tycker jag! :P



Idag har vi inte gjort nåt speciellt, bara varit hemma, jag och Oscar. Nu ikväll dränkte jag in hans hårbotten med olja och satt å kammade bort en massa skorv på honom. Å jäklarns vad mycket jag fick bort den här gången!
Sen fick han ett bad, välling och sen var de natta! :) Älskade lillen! ♥
Ska bli lite "skoj" å se hur han ser ut i huvudet imorgon, när de är vanligt dagsljus och håret är helt torrt :)












Busfrö ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0