Längtar!

Förresten!! Förra veckan hörde jag på tvreklamen att ELSAS VÄRLD ska börja igen!!!! :D

För er som kanske missade de förut, fast jag la ut varje avsnitt här på bloggen tror ja ;) Så är det en mini serie, som gick på 3an för 1,5 år sen eller kanske mer? Varje avsnitt var ca 10-15 min, å den va SÅ jävla bra!! Haha! Jag garvade ihjäl mig typ varje avsnitt! Å nu ska de bli en ny säsong, wihoo!!! :D

Om ni inte sett de, så kolla!! De gamla avsnitten finns säkert kvar på tv3s hemsida.
Jag kanske har världens sämsta humor, men ni som känner mig, om ni har ungefär samma humor så kommer ni tycka att det är väldigt roligt, titta!!! :)

Jag minns dock inte när den nya säsongen skulle börja? Så de måste jag kolla upp! :) Hihihi, såå roligt :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0