Erikshjälpen

I lördags var vi till Erikshjälpen å kikade. Vi letade tex efter jacka och overall till Oscar och Magnus ville ha jeans.

Men varken jacka, nån overall eller skor fanns. Jeans hittade Magnus iaf, tre par till och med! Sen köpte vi även en vanlig glasskål, en liten plast kanna som inte läker, som man tex kan ha mjölk eller nåt i om man åker bort och har kylbag. Å en liten typ brödkorg. :)

Efter de tänkte vi åka till centrum huset å kolla efter overall och så på avdelningen som Erikshjälpen har där. Men de var stängt? :/ Brukar inte dom också ha öppet på lördagar som resten av affärerna där? :/
Vi gick in på Linnéas istället, och där hittade Magnus en huvtröja på 75% rean, så den kostade bara 65kr !!
Jag hittade inget på rean, och inget till Oscar på rean. Men jag köpte en body till honom, och en typ "blus", eller vad de nu heter, till mig själv.

Jag hade ett presentkort som jag fick när jag fyllde år så det blev bara 163 kr för allt! :)


Det nya till mig och Oscar. Jag är iaf jättenöjd, även fast de inte var på rean! :)

(Magnus fynd med 3st jeans och en huvtröja kostade sammanlagt MINDRE, än vad Oscars body och min blus hade gjort utan presentkortet !! :O Han har ju sån nedrans tur å hittar när de är skitbilligt!) :/ :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0