Ensamma

Magnus skulle ju börja plugga som jag skrev i nåt inlägg förut, i Stockholm, och imorgon är hans första dag. Så idag klockan typ 14 åkte han..
Jag började sakna honom redan innan han åkte bara för att ja visste att de dröjer enda tills fredag eftermiddag tills vi träffas igen..
Å jag hatar att vara ensam, undrar vad vi ska sysselsätta oss med? I stort sett alla börjar ju jobba imorgon också. Men NÅT ska vi väll lyckas komma på iaf :)

5 hela dygn ska jag och Oscar vara själva. Det känns också konstigt, å lite nervöst. Hur ska de gå? Självklart har jag haft Oscar själv länge förut, men inte liksom i 5 DYGN :S Men det lär väll gå bra det också, hoppas jag :)

Jag körde igång en tvätt nu på kvällssidan och tänkte att jag även skulle försöka städa lite. Men den där städningen blev det inget av :/ Får försöka ta det imorgon istället, för nu ska jag hänga den där tvätten och sen lägga mig. Är såå trött.
Godnatt på er! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0