21 Maj

Nu var det längesen jag skrev något här igen, det har bara inte blivit av att jag har suttit vid datorn så mycket :) Meen, nu ska ni få en snabbuppdatering av den senaste tiden!

M ♥ har fått jobb i Söderhamn och är därför borta under veckorna då han får bo hos sin moster för att slippa pendla så långt, men eftersom jag inte har någon sysselsättning så är jag också här :) Det blir väl ganska långtråkigt ibland när man sitter här (oftast själv) om dagarna, å man önskar att man bara kunde gå till en vän eller nåt, men de är samtidigt väldigt skönt att få komma bort också :)

Jag har lyckats hitta en praktikplats, dock på LRF Konsult igen, fram till semestern, men den här gången ska jag verkligen sköta mig! Å så hoppas ja väl lite på att jag kommer få göra lite "roligare" saker den här gången ;) Såå jag kommer åka hem på söndag, efter att ha varit här i strax över två veckor, för på måndag börjar jag! :)

Men nu under veckorna här så gör jag inte speciellt mycke, dricker kaffe, glåmer på tv eller sitter på bron i solen.. Som sagt, ganska segt ibland så det är tur att mobiltelefonen finns! :) Å nu är jag helt själv om dagarna den här veckan, för i fredags åkte dom till spanien och blir borta i en vecka.

Jaa, jag har inte så mycke mer att skriva, förutom att det var cruising i lördags inne i Söderhamn, så vi åkte självklart ut å kikade! :)
Postat av: Malin & Skrållan

Va kul för Magnus :)

Skönt att komma bort från byn :P samtidigt som jag förstår vad du menar med att vara ensam.. Är ju lättare att ta sig någon vart här hemma.



Hoppas de går bra på praktiken :)

2012-05-22 @ 15:33:32
URL: http://malinbossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0