1 maj, på bygdegården

Har träffat folk och haft det trevligt och roligt hela helgen! :) Dock gick vi inte iväg å tittade på nån kasa/kase, eller vad de heter, på sista april.. Det blev en ganska tidig kväller, vi var då hemma före kl 23, så la vi oss i soffan och tittade på två big brother avsnitt som vi missat istället :) Eller ja, Magnus somnade typ på engång, men jag lyckades iaf hålla mig vaken å titta på dom två avsnitten ;)

Idag var det första maj, vilket för mig betyder majkasa och fyrverkerier i mina gamla hemtrakter, Grängsbo! :) Hah.. Jag försöker ta mig dit varje år, men jag är oftast ensam om att vilja åka dit.. Men som tur är brukar Cissi också vilja åka dit å kika :) Så vi åkte dit tillsammans, precis som förra året! 
Tack Cissi för att du tänkte på mig idag, och tack för en rolig och jätte trevlig kväll! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0