Praktik och sommarjobb?

Oops, tog mig upp lite senare än vad jag hade tänkt idag.. =/ Igår var ja på arbetsförmedlningen å språkade lite då de hade blivit lite joll.. Å eftersom jag inte haft någon praktik på ett tag så "påminnde" han mig om att jag är tvungen att försöka skaffa mig en sån.. Jag vet inte vart man ska fråga bara.. =/
Men eftersom det är så nära på perioderna för sommarjobb - som jag också har sökt men inte fått hört nåt ÄN (så troligtvis har jag inte fått nåt iår :( ), så skulle jag ringa dit också tyckte han å höra om dom plockat ut alla vikarier för sommaren.. Såå jag får ta å lägga på ett kol! :)

Men ta å äta lite frukost först då magen skriiiiiker efter maat! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0