Kaffe

Sitter här, typ nyvaken med en kopp kaffe :) Jag har ju varit vaken en stund nu men inte riktigt vaknat än.. :P Blev lite deppig också, när jag klev upp och kikade ut genom fönstret å fick se att de SNÖAR och är vitt på backen!! 4 maj!? =/ Och med rättviksmarknaden denna helg.. Känns sjukt tråkigt måste jag få säga!
Här trodde man att sommaren var på väg eftersom det har varit såå fiint väder och varmt några dagar, så snöar det helt plötsligt?! =/ Aja de kommer ju, självklart, att smälta bort så kommer sommaren sen, men det känns ändå konstigt att de kom snö NU...

Ingen vill åka på rättviksmarknaden heller bara för att de snöar å regnar, det skulle tydligen göra de heela helgen. De känns också tråkigt, jag vill såå gärna dit! Men jag vill väl inte heller gå runt å bli blöt och iskall, jag har är ju inte ens blivit av med förkylningen riktigt..
Jag har börjat hosta tjära tror ja fast de är ju för att ja lyckas trappa ner på rökningen isf, skitvidrigt smakar de iaf även om ja skyndar mig att spotta ut äcklet så är själva smaken kvar en liiiten stund :S Bläää! Annars är de bara lite nästäppa kvar av förkylningen, men om man skulle tvinga sig att vara ute och gå i flera timmar i detta väder, bara för att komma iväg på marknaden, så tar väl förkylningen om igen.. =/

Nä, nu ska ja fylla på kaffekoppen och slöglo lite på tv ett tag istället :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0