Tv, tv ,tv..

Har precis tittat på Big brother, och Elsas värld :) Men fy tusan va äckligt med tävlingen som va på big brother idag! (De var ju äckligt när dom skulle äta kryp också iofs) Men dom där vidriga krypen som dom va tvungen att ha uppe i ansiktet och försöka koncentrera sig på att lösa nåt mattetal?! Usch! Om jag hade varit med där så hade jag nog reagerat ungefär som Joe skulle ja tro! haha :) För er som inte tittar på BB så fick han typ panik å skuttade, "skrek" att dom  skulle ta av den (tratten runt halsen upp över huvudet som krypen hälldes ner i) och tillslut slet sönder den.. Jaa, jag förstår precis, jag får panik om jag har ETT kryp typ på byxbenet, eller om jag ser ett äckligt kryp i närheten av mig! Fy tusan!

Men i Elsas värld, där var det inga vidriga kryp minsann! Haha, jösses va skoj! :) Bara vänta en vecka igen på nästa avsnitt då :D Fortsätter att lägga ut så här kommer två avsnitt igen!

Avsnitt 12:


Avsnitt 13:


Nu blir det nåt avsnitt av Skilda världar å sen sängen skulle ja tro! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0