7 Mars!

Idag fyller Magnus storasyster år, så dit var vi nu ikväll och blev bjuden på både goan mat och fika! :) Det är ju liite konstigt de där ändå, med födelsedagar alltså, att man bjuder hem folk å bjuder dom på mat/fika (eller båda delarna), bakar och står i liksom.. Men, när det är ens egen födelsedag borde inte ANDRA bjuda och passaupp/uppvakta då? :)
Visst, man får väl nå presenter de är ju roligt också (tycker jag iaf ;) ) men allt "jobb" man lägger ner för att få till maten och fikat, är ju mycke mer än en vanlig dag, å så får man ju ändå göra de själv :)

Förutom de så har vi inte gjort nåt annat idag.. Men sent i förrgårkväll, och igår så tittade vi på den tredje och fjärde "Underworld" filmerna iaf, så nu har jag sett alla dom också :)
Å jag tycker att det boorde komma en till, den slutade allt för mystiskt för att de ska kunna vara den sista filmen! :) haha.. Synd att man säkert får vänta så länge på den bara, det har varit tre år mellan alla filmerna såg vi.. Första 2003, sen -06, -09 och -12, så om de ska komma en till får man alltså vänta tills 2015 då? :S ujjuj va längen.. =/

Nä nuså! Ska ja ta mig en kopp kaffe och kika på Big Brother! :D

Postat av: Malin & Skrållan

Håller med dig om de där med födelsedagar.. det borde ju vara gästerna som kommer med fikat OCH presentar hahah :)

2012-03-09 @ 15:57:27
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Mee

Hahaha! Jaa?! Men visst borde det väl vara så? :D

2012-03-13 @ 23:45:22
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0