Helgen!

Då har helgen gått och det är redan söndag.. I fredagskväll "flängde" vi runt lite; hemma, byn, barnängen och sen någonstans ute i skogen! Det var meningen att det skulle bli en tidig kväller då vi skulle upp 08:30 morgonen efter, meeen så blev det ju självklart inte! Fredagen summerad som en rolig men även lite "dryg" kväll, mest rolig! :)
Lördagen (alltså igår) lyckades jag dra mig upp ur sängen 08:50 iaf, tjatade på Magnus att han också var tvungen att kliva upp. Hann dricka lite kaffe sen ringde mina föräldrar och vi skulle åka, det var mot valbo och IKEA på schemat för denna tidiga morgon! Jag var så trött att jag mådde illa nästan hela bilresan, att jag blir åksjuk och började bli grymt hungrig innan vi kom fram, gjorde INTE den saken nå bättre heller! Usch!! Men väl framme så gick allt över, förutom hungern då :) Så de första vi gjorde var att äta, SEN kunde vi gå runt å glutta på allt :)
Åkte därifrån med lite smått å gott, och resten av kvällen spenderades med kaffe, färgprover och prat hos en vän! :)

Nu blir det att göra nå ätbart innan jag svälter ihjäl! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0