Nyvaken-bak

Haha, rubriken kanske låter lite konstig, men jag har sagt ett tag nu att jag varis sugen på scones, å idag väckte Magnus mig och tyckte vi skulle baka scones till frukost :) Så ja klev upp och drack en kopp kaffe medans han diskade, så bakade vi efteråt. Riktigt gott med nybakade scones och nybryggt kaffe på "morgonen" :P

Sen kikade Cissi över på lite kaffe innan hon skulle hämta lilla Wilma på dagis :) Jätte trevligt! Då fick jag även veta att hon hade läst på (länkat -->aftonbladet.se att Sipan hade blivit utslängd från big brother huset pga sitt beteende! YEES! Helt rätt beslut av BB tycker jag!
Å jag hoppas verkligen att dom andra i huset som också håller på, på liknande sätt, fattar att det inte är okej och att det faktiskt är allvarlig mobbing, massa kränkningar och personangrepp dom gör i deras såkallade "diskussioner" som dessa översittare säger att det är!!
Postat av: Cilla

Jag vill också ha scones!!! :D

Kan inte du skicka mig receptet så att jag kan också kan baka? Heehee



Hu rär det med er förresten? :)

2012-03-28 @ 07:04:37
URL: http://cillacilla.blogg.se/
Postat av: Cilla

Å du... hur gör man så att folk kan "Gilla" ens inlägg som på facebook?? ^^

2012-03-30 @ 08:34:08
URL: http://cillacilla.blogg.se/
Postat av: Jaag!

Haha! Jodå, de är väl klart att du kan få receptet! :) å jag ska försöka komma ihåg att skicka det också den här gången! :S Haha.

Här är de bara bra! Med dig/er då? :)



Den där "gilla" knappen hittade jag på "designadinblogg" elr nåt tror ja? Jag kan ju försöka leta upp de igen och kopiera med beskrivningen i samma mail som sconesen kanske? Om du vill :)

2012-04-03 @ 11:45:14
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0