Hahahaa!

Tittade nyss på gårdagens avsnitt av "Elsas värld", å de blir verkligen bara roligare och roligare! Guuh, ja bara längtar till nästa veckas avsnitt! :D Hahah!

Annars så har dessa dagar som gått varit ganska tråkiga.. Har inte gjort någonting =/
Cilla och lilla Isabel for iväg te Sthlm igår, och vidare med planet till Korea idag (fredag). Å de känns ju lite sådär måste ja få säga, att veta att man inte bara kan typ ringa å prata en liten sväng ens.. Å att dom ska vara borta så hiimla längen! =/ Meen, så äre! Hoppas att resan gick bra och att ni får de roligt, å trevligt och jättebra där borta iaf! :)

Idag har det varit en tvättdag för oss, sådär lagom roligt en fredag dag och kväll! =/ Vi hade skrivit upp för hela dagen, 07-22 (?) å jag tror Magnus körde igång den första maskinen vid 11, och den sista maskinen var klar typ 21:40.. Då höll vi koll på tiden också, så tvätten låg inte längre än 5-10 min förän vi hämtade den och körde igång nästa... :S Men nu är verkligen ALLT, som behövde tvättas, tvättat också :) Synd bara att de blir ny tvätt hela tiden! haha..

Usch, jag har ett nå så extremt shopping begär också nu igen! Jobbigt! Vill jätte gärna köpa nya fönsterlampor, handdukar, påslakan och lite prydnads krims-krams till hemmet! Å även lite kläder, som alltid, men suget efter att köpa nya saker hit är mycket större :)

Tex de här påslakan setet från H&M skulle jag jättegärna vilja haa!

Underbart!! ♥ Det känns så vår/somrigt och glatt å svalt och skönt!

Å detta duschdraperi, också från H&M!

Plus massa andra saker! Men är man fattig så är man! :) 
Jag fullkomligt älskar såna här färger! Det kanske inte märks på mina kläder eller på designen på bloggen å sånt, men andra tyger och "detaljer" i hemmet ska det vara sånt här!! :D

Detta får räcka för idag! Något kort på hallen har ja ju inte lagt ut än, inte knäppt nåt än heller, och OM det var nån som hade velat sett resultatet så får ni tyvärr vänta ännu längre :) Det har blivit massa joll ståendes där ute nu för tillfället, så fotograferingen får som sagt vänta :)

Nu ska ja gå och ställa iordning kaffebryggaren, eftersom jag måste ha kaffe på engång när jag klivit upp :) haha!

Postat av: Malin & Skrållan

Hahah ja det är väl det tråkigaste med att tvätta, det blir nytt på engång! :P

Snyggt med blommigt :)

2012-03-03 @ 15:24:50
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Jaag!

Haha, jaa det är ju de! Tänk om den där lymla tvätten kunde ta hand om sig själv! ;P

Yes, visst äre! Å wunderbar med såna där färger :)

2012-03-04 @ 03:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0