Big brother ?!

Alltså, är det någon som tittar på årets Big brother som läser min blogg eller? Dagens avsnitt slutade för drygt en timme sedan, å man blir alltså bara förbannad nu när man tittar på de! Hur kan dom tilllåta sån där mobbning och kränkning i huset?! Ingen gör ju någonting! Varken Big brother eller någon av de andra deltagarna i huset! Vissa personer där inne uppför sig ju helt sjukt!


                                         Sipan                                                               Hanna R

Nu är det ju mest Sipan och Hanna R som stör tycker jag. Så som dom håller på är inte acceptabelt! Visst, nu har inte jag BB 24/7, så jag har ingen aning om ALLT som sägs av/mellan deltagarna, men jag tror inte att BB "klipper ihop" avsnitten som visas på tv på sånt sätt att de SKA framstå som mobbning, eller att bara ENA personen ska framstå som det "svartaste fåret" i de bråk vi får se, det tror jag verkligen inte! Å av de vi får se så är det som Sipan och Hanna R gör så fruktansvärt lågt och fel! Jag HOPPAS att dom verkligen får hårda straff efter de här!
Jag blir fruktansvärt arg och chockad, speciellt efter dagens avsnitt.. Och jag kan inte fatta att dom är 23 år! JAG fyller 23 år iår, skulle dom där vara lika gammal som mig?! Näe, ja tror faan inte de alltså!

Bråket mellan Sipan och Amandus:


Så otroligt jävla omoget, fel och totalt oacceptabelt av Sipan att gå på Amandus över hans sexulla läggning på det där extrema sättet!

Ett av bråken mellan Hanna R och Joe:


Joe verkar vara Hanna R´s mobbing-"target", så som hon går på honom stup i kvarten fast dom pratat och "rätt ut de" en gång, är inte heller okej!!

Usch! Dom kan bara inte låta de få fortsätta såhär, NÅN måtta får det väl ändå vara?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0