Lördag

Vad har jag gjort idag då? Inget speciellt känns de som =/ Vi handlade en snabbis och så har vi, självklart, gjort och ätit mat.. Jätte intressant va? haha!

Snart ska vi flytta igen också, de har jag inte nämnt nåt om i bloggen tidigare tror ja?.. Vi ska inte flytta nå långt, en våning upp i samma hus bara, till en lite större lägenhet.. Men vet ni vad? Jag tycker inte alls att de känns nå skoj :( Jag tycker mycke bättre om den här lägenheten som vi bor i nu, även om de är litet å trångt å dåligt med förvarings utrymmen både med garderober och skåp i köket och kylen å frysen.. Men jag trivs här!! :(

Aja, de blir väl kanske bra till slut ändå.. Får la hoppas på de iaf!

Postat av: Malin & Skrållan

Blir säkert bra :) Fast skönt att vara på nederplan nu.. men som sagt du kommer säkert att trivas en våning upp med :D

2012-06-12 @ 21:27:29
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Jaag! :)

Jaa, inga trappor, helt egen ingång (jätte skönt tycker jag) å iaf rymlig hall och dusch också.. =/ Men ja, man får ju hoppas på de iaf! =/ :)

2012-06-17 @ 14:17:11
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0