Yaay, new design!

Nu ni, är julen borta här på bloggen också :) Meen, jag firnular på om man kanske skulle ha tagit å gjort en ny header igen? :D Dessvärre så flödar ju inte fantasin precis.. Men de skulle va skoj å göra nå nytt, ja får sätta mig å kika på de senare tror ja :)

Ser ni förresten att jag har ett annat typsnitt på rubriken nu?! Jag troor iaf att ja hittat nåt som funkar :D Ni få som läser får gäärna skriva och kommentera OM den sysns eller ej, och vad ni tycker om den :P
Jag vet inte helt säkert om jag kommer behålla just de typsnittet jag har NU, men nåt lite roligare ska det då vara i rubriken :)

Detta får räcka sålänge, nu ska vi knata ner på byn en vända denna soliga och varma vinterdag! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0