Money, money, money ....

Jag har visst varit lite dålig med att uppdatera här nu igen.. De verkar va väldigt upp och ner med mina "blogg-perioder", jag VILL skriva här men jag får liksom inte ut nåt när ja försöker.. När jag haft lite längre uppehåll med skrivandet så går det någolunda bra med uppdateringarna, ett tag, å sen skriver ja bara mer och mer sällan igen.. =/ Men jag ska försöka hålla mig ifrån fler halvårs uppehåll iaf ;) Hahah..

Jag har väl inte så mycke att skriva heller, förutom att vi var till mina föräldrar ikväll, språka lite å spelade "Det borde man ju veta!", ett frågespel som mor min fick i julklapp, å de va faktiskt jätte skoj :) Bara frågekort, inga pjäser eller spelbräde som på TP, å så får man bara minus poäng, 0 poäng om man svarar rätt, och mellan 1-10 minus poäng (beroende på frågan) om man svarar fel eller om man inte kan svara någonting :) haha.. 
Jag är ju inte så duktig på såna där frågespel, men roligt var de iaf :)

Å så har jag haft (har fortfarande) ett otroligt stort shopping behov den senaste tiden... Ungefär sedan mellandagsrean började efter jul, och de jag handlade då dämpade inte "begäret" precis.. GRYMT jobbigt måste ja säga, eftersom jag inte har den ekonomin så jag bara kan kasta pengar runt mig och köpa allt jag vill när jag vill.. Inte när de blir dessa mängder av olika saker, grejer, kläder å skor osv iaf. Å så vill man ju köpa allt på engång, så inget ska hinna ta slut (eller om de är rea, gå upp i pris igen). Men eftersom jag vet att jag inte har råd med allt så har jag inte köpt någonting, bara suttit å kollat, försökt sålla ut de ja "nog helst vill ha" av allt, funderat över pengar, prioriteringar och suktat efter allt..
Å självklart lyckas hitta ännu mer då.. Riktigt jobbigt läge!!..

Visst, jag har ju pengar så jag skulle kunna handla, men jag har som sagt liite svårt att sålla ut nåt av de.. TÄNK om ja hade haft ett jobb så jag hade fått riktig lön, å inte bara detta sketna "aktivitets-/utvecklingsstödet", då hade detta varit lite lättare :) Haha, vilka "problem" man kan ha ;)

Spelet vi spelade;


Ett litet bild-kollage på nåågra av alla sakerna som finns på min "must-have-list";

Jag vill ha, vill ha, vill haa!!! SKA köpas, nåt tag... :) Just love it, all of it!

Det blev en del skrivet ändå! :D 
Men oj oj, nu har klockan slagit väldigt sent! Måste ju sovas också, g'natt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0