Torsdag

Sorry, glömde tydligen bort att jag skulle skriva ett till inlägg sist, innan vi skulle söva :S Aja, så blir det ibland :)

Jag kom på att jag glömde skriva med en serie i de tidigare inlägget! True Blood, hur jag nu i hela friden kunde glömma den?! :O
Det är också en vampyr-serie iaf, JÄTTE bra den med! Å vi bara väntar på att den nya säsongen ska dra igång :)


Men nu sa, nog med sånt där nöh! 

I tisdags fyllde svärmor Anita hela 60 år! Så vi var dit å fika och grattade henne då på kvällen, och nu på lördag har dom ordnat så det blir lite galej med mat och dryck på norra-skolan, så då ska vi ju dit också, och fira lite till da :) Hahah.. Så ett stort GRATTIS till Anita kan ja ju skriva hänne åå då :P

Hmm, vad har ja mer gjort da?... Joo, igår vare tvättning på schemat, men de var mest Magnus som skötte de ;) Å så började jag plocka bort julen, så ljusstakar, julstjärnor och nån duk försvann.. Sen på kvällningen, runt 21 tiden, var jag på centrum café å fickade med Cilla, å lilla isabel var ju självklart med hon åå! :) Nu för tiden så har dom ju öppet till klockan 23 på onsdagar där :) Mysigt sörrni!

Idag fortsatte jag plocka bort julen, så nu är julgardinerna borta också och andra gardiner upphängda istället! Fortfarande liite julsaker kvar att plocka bort, men ja fick så ont i ryggen av att stå å stryka =/ Plus att ja blev slut i fan nästan hela kroppen typ efter att jag hade kämpat och satt upp de nya gardinerna i hallen.. Fruktansvärt jobbigt och frustrerande faktiskt ska ni veta, när man måste stå å sträcka på precis hela kroppen å så når man ändå inte! Så man kämpar och försöker sträcka sig liite till, bara liite liite till ........ *pust*
Jaag är bara fööör kort!!! =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0