Tiisdaag!!

Nu har det varit dåligt med uppdateringar här igen.. Men, det har väl inte hänt så mycket :) Mestadels suttit hemma och kollat på serier, minns inte om jag nämnt att vi tittat och har tittat klart på serien "The Sopranos" också (?) Men det är iaf "OZ" vi har tittat på nu den senaste tiden (tittade på sista avsnittet idag) och så tittar vi ju på Big Brother som typ precis har börjat igen, sänds på TV11 :) Mycke serie tittande blir de! ;)





Big Brother deltagarna (plus minus några st):


Men vi har även firat Maddes födelsedag, å jag var till Marina en kväll och drack kaffe å kollade på första "Underworld" filmen, och igår var jag till Cilla å kollade på "The spy next door" :) Såå trevligt så!






Innan jag började skriva här så tittade ja på det senaste avsnittet (17) av Elsas värld, och eftersom jag har lagt ut fram till avsnitt 7 här på bloggen så tänkte jag fortsätta och lägga ut två till nu :)

Avsnitt 8:


Avsnitt 9:


Nu ska ja ta mig en kopp kaffe, eller två, å trycka i mig lite gofika! :P

Enjoy! ♥
Postat av: Cilla

Nu har jag börjat läsa din blogg igen. :D

Va fin den är.. Har öndrat min jag med... Men inte lika cool som din eee..

2012-02-29 @ 11:07:15
URL: http://cillacilla.blogg.se/
Postat av: Jaag

Åh, va roligt! :) Hoppas du kommer fortsätta med de nu också då, fast du är så långt borta ;)

Haha, tack! Men jag är kluven när de gäller headern, både nöjd men ändå lite missnöjd =/ Det känns inte som att den riktigt "passar in" med resten på nåt sätt.. hah!

Yes, jag har sett de! Jag är ju in å kikar typ varje dag fast du inte skriver så ofta :) Fin iaf!



Har funderat på att göra min ljus jag också, men, de är ju inte riktigt jag de ee .. ? Så ja vet inte hur de blir med den saken :)

2012-03-02 @ 23:53:39
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0