Bekämpning av äckel-kryp!

Jag har inte nämnt detta tidigare, men förra veckan (tror ja de va?) så upptäckte jag att vi hade äckliga små silverfiskar i vårat badrum!! :(
Men bara EN (då) som Magnus fick äran att döda när han kom hem på onsdag kväll. Jag vägrar! Usch! Jag har typ trippat på tå och stått å små-hoppat varje gång ja varit inne i badrummet.. =/
Efter att han dödat den iaf, så kom de en till (!!) som JAG sprayade ihjäl med hårspray :S Efter de var det lugnt, tills igår, då var det TRE st som "sprang omkring" där inne på golvet!! Blää :( Jag har knappt vågat gått på toaletten för dom där äckliga jäklarna..

Men idag ringde ja efter mina föräldrar å frågade om dom trodde de funkar att bekämpa dom med radar, så dom kom till undsättning med radar å sprayade på för fullt!
Sen följde jag med dom hem för att kunna låna duschen, plus att jag blev bjuden på mat! :) Sen var det ju cruising på byn också, så ja åkte med dom + fikade efteråt, sen åkte vi lite till å språka med folk.
När jag kom hem igen så kikade ja in i badrummet men såg inga kryp.. =/ Ja vet inte om de ska vara bra eller dåligt? Jag vet ju inte alls om dom har dött eller inte, men dom lämnade kvar radar-sprayen här så jag tänkte att ja kanske ska spraya en omgång till innan ja lägger mig :)
 
Så är dom förhoppningsvis borta sen!
Postat av: Cilla

Fy va äckligt med silverfiskar!!! Hoppas de dog av radarn!
Jag har sett två silverfiskar i vårt sovrum. De e också äckligt. Men sist var nu kanske en månad sedan.

Svar: Okejj :S jaa, fy dom är så äckliga! =/Men jag tror allt att vi lyckades bli av med dom, för nu har jag inte sett några fler sen vi spraya loss med radarn där :D
Foffen

2012-08-13 @ 07:07:32
URL: http://cillacilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0