Tionde April!

Tiden och dagarna går sakta, det är grått och trist väder.. Man blir nästan lite deppig, det kan väl bli vår nu?! Eller? =/ Humöret har inte varit på topp dom här senaste dagarna.. Men de beror nog mest på att jag försöker trappa ner på min "dåliga vana", om man nu kan kalla de så? Rökningen syftar jag på iaf!
Jag fyller snart 23 å jag har liksom rökt i 10år?! 10år, redan?! OMG!! :O

Dom första dagarna gick det förvånansvärt bra, men nu är de värre.. Å "abstinens humöret" gav sig mest tillkänna nu under helgen, då stubinen var väldigt kort under en fest här hemma.. Jag "exploderade" för typ allt! =/ Jag visade det inte riktigt, det var mest Magnus som fick lyssna på mina aggressioner å allt jag störde mig på :) Haha..

Förutom när jag upptäckte att folk ställde sig och rökte i köket!? WTF?!!? Sen NÄR röker vi innomhus här liksom? Å alla hade ju gått UT å rökt tidigare under hela kvällen, så varför ändrades de nu!!? Då jäklar! Ja typ bara flög upp ur stolen ja satt på "sprang" och skrek "NEJ NEJ NEJ, NI FÅR INTE RÖKA INNE!!" Men enligt mitt eget tycke så var det ingen av dom som reagerade, jag vet inte hur länge jag stått och tittat på dom efter mitt skrikande, en minut? En tusendelssekund? UT skulle dom iaf, så ja röck tag i den närmaste, en liten tjej, å skickade iväg henne ut mot hallen, men hon for in i vårat köksbord så de bara flög grejer.. (Oops! :S)
Dom höll sig ute ett tag å när dom kom in igen sa dom bara att dom skulle gå nu (??)
Dom bad om ursäkt att dom rökt inne, men sa att de var för att någon annan sagt att de va okej?? NÅGON ANNAN?! Hallåå? Man BÖR ju fråga någon som BOR här kanske? Inte någon som ALDRIG ens varit här hemma förut!!
Aja, jag bad iaf också om ursäkt, faktiskt! För att all min aggression som hade byggts upp under kvällen råkade gå ut mest över henne för det där å förklarade allt, å jag sa att dom inte var tvungen att gå för min del... Men dom insisterade att dom skulle gå så..

Jaa, uscha! Nu kan ja inte skriva mer heller för jag blir uppretad bara av att tänka på allt som hände den där kvällen.. Så de här får räcka för tillfället, så får jag uppdatera mer senare eller någon annan dag! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0