Rubrik?

Har inte så mycke att skriva.. =/ Jag var utan dator i någon dag förra veckan, jag har ju berättat förr att den håller på å packar ihop, å förra veckan krånglade laddningen så den ville inte starta.. =/ Fast nu har den funkat som den ska ett bra tag, det har bara inte blivit av att jag gjort någon uppdatering här ändå :)

Helgen som var, så sov jag och Magnus hos mina föräldarar. Pga att vi funderar på å byta ut våra sängar mot den som står i "mitt" sovrum där, då jag får ganska ont i ryggen av vår säng, plus att den där hemma är mindre (bättre i våran lilla lägenhet). Men ja vet inte riktigt hur det blir.. =/

Jaaa.. Jag har väl inte så mycket mer att skriva för tillfället, får försöka slänga in nå inlägg senare också :)
Nu vet ju ni som läser att ja fortfarande lever iaf ;P
Postat av: Cilla

Åh, den sängen som e så skööön! :D

Den hos dina päron alltså.

Om ni byter till den så kommer jag å Isabel hem till er å våldsgästar en natt i framtiden!! Bara för att få njuta lite av det mjuka underlaget. hehehe....

Å träffa er e ju kul de med. ^^

2012-04-03 @ 00:59:07
URL: http://cillacilla.blogg.se/
Postat av: Jaag!

(svarade lite sent men jag har svarat på de förra inlägget också nu :)



Haha, jaa, men jag har för mig att jag brukade ha lite smått ryggvärk när jag bodde hemma också, fast nu i helgen så kände ja mig till och med ganska "pigg" när jag vaknade, å ingen ryggvärk, iaf inte efter första natten! :)



Men de är ju så svårt, efter enbart två nätter när man är van sängen vi har nu, så vet man ju inte om den är bättre elr sämre =/



Haha! Jaa, jag hoppas då att ni prioriterar att de är kul att träffa oss mer än att sova i våran säng ;P Hahaha!

2012-04-03 @ 11:54:40
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0