Noooo!

Jag har åkt på sjuk! :( Såklart, efter att Magnus blivit typ frisk! Men det var väl önsketänkande att jag skulle slippa bli smittad den här gången också.. Jag har hållt mig frisk ganska länge nu fast folk omkring mig varit sjuka så.. =/ Hoppas att det inte blir lika långvarit den här gången, som det brukar bli när jag blir sjuk.. :(

Jag började bli klen under helgen, men vi var ändå iväg till mina föräldrar och kastade lite pil både på fredag och en liten sväng på lördag :) Plus att vi käkade pizza med dom på lördagen också, och till kaffet en stund efteråt blev det en bit budapeststubbe, hembakad, som min mor hade fått på förmiddagen av en kund :) Haha! Tänk om man hade sån tur att de kom förbi folk med godsaker på lördags morgon! :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0