Snabbis!

Eftersom jag har skrivit att ja ska försöka ta tag i bloggandet så slänger ja väl ihop ett inlägg lite snabbt här nu på "efter-midnatten". =/

Har inte gjort så mycket idag så ja har väl inget speciellt att skriva om precis.. Jag va till Marina och drack lite kaffe sent nu ikväll bah. Meen, ja kan ju berätta att ja äntligen har köpt ett par vinterskor! Minns ni dom vita vinterskorna som ja skrev om, och la ut några bilder på, för snart ett år sen? troligtvis inte, men SÅNA har ja köpt nu :) Fast svarta. Så den här vintern kommer ja nog skippa foppa-tofflorna :P Haha!

Åå, i onsdags var jag och magnus ti erikshjälpen å kika, å vet ni vad vi hitta? JO, gardiner! Billigt och bra :) Så nu äntligen kan vi byta ut "låne-gardinerna" som vi har i hallen, eller ja, snart iaf. Vi har väl tänkt att vi ska passa på å måla om först också, och flytta lite på gardinstången :) Men både färg och gardiner dit finns ju nu iaf, bara motivationen kvar :) Hehe.

Nä, detta får räcka, måste hoppa i säng nu med tanke på att vi ska upp om typ 3,5 timme, för att åka på en litten tripp med mina parents :S
Så natti natt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0