Oh my!

Ojsan! Loggade in hänne på bloggen typ igår å bara kikade lite, upptäckte då att de är över ett halvår sen (!!) jag skrev något sist :S Oops!
Men såg även på statistiken att de är några som är in lite nu och då å kikar, tänk va tråkigt de måste varit för er, när ni gång på gång klickat er in å så har ja inte uppdaterat någonting :) Hah..  Undrans va de är fö några da? =/ :)

Men nu sa, har ja tänkt att de ska bli lite ändring på dä! :) Jag veet att ja skrivit det massvis med gånger här på bloggen å så slutar de ändå med att ja aaldriig skriver nåt, men, jag ska verkligen försöka uppdatera lite nu och då hädanefter :)

Såå, ni som har läst de tidigare inlägget säkert hundra ggr nu, så kan ja väl börja utifrån de då. Jag ville ju klippa mig, å de gjorde ja! De blev halvkort, uppklippt och EN sidecut :P
Nu är ju detta så pass längesen så ja skulle nästan behöva klippa mig igen, meen ja vet inte hur de blir med de :)

Jag hade ganska nyligen färgat håret rött, å de röda fortsatte jag med tills för kanske två veckor sen (?), då ja bytte till "svartbrun lila" istället :D Å jag blev riktigt nöjd! :) Tack ännu en gång Cilla, för att du tog dig tid å färgade håret på mig! :)

Å matte kursen är jag klar med! Elr, rättare sagt, jag blev klar med den IDAG!! Wihoo! :D Såå himla schöönt!! :)

"Systugan" som ja också nämnde i de förra inlägget, har jag inte gjort något med, inte sytt ett jota! =/ Men nu blev ja ju påminnd om den idén :)

Nu räcker de med text ett tag tycker ja, slänger in en massa bilder hänne nö iställä! :)


Några få kort från Big Lake Run i sommras :)






Madde&Jan's gamla impala detta tro?! o_O Kaanske :D






_____________________________________________________________________

Några bilder från bil-utställningen i Öjeparken;




















En gravid Cilla var på plats där åå :)

_____________________________________________________________________

Nu; Ego-pics! (bjudbilder) Sidecut, redhead och sen svart-lila :)

    

 




Litte blåsigt dänne åå :) Spretar å körvar, Haha..




Näe, sådärja, NU har ja ju uppdaterat endel med både text å bilder, så nu får de la räcka för en stund tycker ja :P
Men jag ska försöka uppdatera snart igen ;) Bye for now!

Postat av: M

Japp, de där är "våran" impala :)

2011-10-27 @ 16:40:05
URL: http://maddevennberg.blogspot.com
Postat av: Mig! ;)

Haha, ja de är de va?! Tänkte att de måsta vara de vi också, de kändes som så, men kunde ju inte vara riktigt säker ändå :) Va roligt! :)

2011-10-28 @ 16:05:47
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0