Män nu ni!

Har jag då allt fått in en ny header också :) Signaturen som ja skrev om i förra inlägget verkar fungera de också :) Jag känner mig ganska nöjd faktiskt :) Meen, om jag ska få riktigt som jag vill så är de inte klart än, de va så krångligt å de ville inte funka så ja höll på å bli galen igår.. jag måste försöka fixa de där på nåt sätt =/ Plus lite andra småsaker, men dom är så tråkig att hålla på med, man ser liksom ingen direkt skillnad av dom.. :)

Men, en sak som jag undrar över är, hur den egentligen ser ut för er andra? =/ Man har ju olika skärmupplösningar, å vissa har internet explorer å andra firefox osv.. De kanske ser helt jäkla mupp ut för er liksom, allt fel å koder som synns å sånt, så sitter jag och skriver att ja tycker de blev ganska bra :) Hahah!
De måste jag försöka ta reda på minsann! :)

Förresten! Vad tycker ni som läser då? Om min nya design? :) Kommentera gärna, de är så sällan nån gör de sa :D haha

Nä, lite kaffe på de här nu så blire nog ännu bättre ;)
Postat av: Malin & Skrållan

Tycker de ser sketans bra ut :) Kul att du är igång igen å skriver..

2011-11-04 @ 16:28:10
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Jag ;)

Ååh, men tack, va roligt att höra :) De är ju lite småfix kvar som jag har märkt ni i efterhand, som ja även har skrivit om i andra inlägg. Men de är sånt man får ta, och fixa sen :)

2011-11-06 @ 19:46:53
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0