Changing

Ja, ni har väl kanske sett att de skett en del förändringar här på min sida, å mer blir de :) Fast de kommer nog ta sin tid, de är så himla svårt å fippla med photoshop nu när man inte har gjort de på JÄTTELÄNGE! =/
Höll på att bli tokig igår, och i förrgår, när jag försökte jolla med allt de här, för ingenting fungerade som de skulle! =/
Men men, sakta med säkert går de framåt :) Hittills så har jag bara gjort bloggen eller ja själva "text fältet" bredare, bytt profilbild och gjort den större, gjort så att de ska bli rundade hörn på bilderna ja lägger in och ändrat teckensnittet (elr vad de heter) på "rubrikerna" :)
Såå, det är ju bara lite smågrejer jag har gjort, mycke kvar minsann! :)

Jag har även precis gjort en liten "signatur" i photoshop som jag har tänkt att ja ska prova lägga in å se hur de ser ut, om jag ens får de att funka :P Haha!

Wish me luck! OaU.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0